Vasemmistoliiton aluevaltuustoryhmä nimesi ehdokkaat luottamustehtäviin Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella

– Teimme valinnat hyvässä yhteisymmärryksessä. Valinnoissa otettiin huomioon alueellinen tasa-arvo, vaaleissa saadut äänet, asiantuntemus, vallan hajauttamisen periaate, tasa-arvon periaate, nuorten nostaminen ja monipuolisuus. Meillä on tarjota paikkoihin kokeneita ja osaavia toimijoita, kiittelee valtuustoryhmän puheenjohtaja Pia Lohikoski.

Aluehallituksen jäseneksi esitetään Antero Eerolaa ja varajäseneksi Gashaw Bibani. Bibani toimii myös perheiden palvelut -jaoston varapuheenjohtajana.

Aluevaltuusto tekee valinnat ensimmäisessä kokouksessaan 8.3.

Vasemmiston kaikki esitykset:

Aluehallituksen jäsen:

Antero Eerola, 47 (toimittaja, Vantaa), aluehallituksen varajäsen: Gashaw Bibani, 34 (työvalmentaja, Vantaa)

Aluehallituksen jaosto:

Perheiden palvelut, varapuheenjohtaja: Gashaw Bibani, varajäsen Funda Demiri, 23 (lähihoitaja, Vantaa)

Aluehallituksen jaosto: Aikuissosiaalityö ja vammaispalvelut:

Jouko Karjalainen, 70 (eläkeläinen, tutkija, Vantaa), varajäsen: Tuukka Kallas, 42 (varhaiskasvatuksen opettaja, Kerava)

Aluehallituksen jaosto: Terveydenhuollon palvelut:

Tuomas Suihkonen, 27 (ammattiliiton työntekijä, Vantaa), varajäsen: Markku Kyröläinen, 54 (putkiasentaja, työsuojeluvaltuutettu, Vantaa)

Aluehallituksen jaosto: Vanhusten palvelut:

Heli Karhu, 61 (asiantuntija, sairaanhoitaja, Kerava), varajäsen: Marjo Katajisto, 52 (erityisasiantuntija, Vantaa)

Pelastuslaitoksen lautakunta: